Hvorfor skal det lokale bakeriet være bank for staten?
Det er noe grunnleggende urimelig når arbeidstakerorganisasjonene gjennom årets tarifforhandlinger krever at det lokale bakeriet skal organisere og finansiere alt av sykepenger på vegne av NAV og staten. Hvorfor skal små bakeribedrifter fungere som bank for det offentlige?